lördag 13 mars 2010

Wannabes, Robert Pattinson

Robert Pattinson vill lägga till ytterligare ett yrke på meritlistan - musiker. Skådespelaren, som blivit världsstjärna i och med sin roll som vampyren Edward Cullen i "Twilight"-filmerna, vill nämligen spela in ett album, skriver NME, - Jag vill göra ett album innan året är slut. Alla mina vänner spelar in skivor och det stör mig. Jag vet inte hur folk kan både skådespela och sjunga, men jag ska hitta tid att göra det, säger han.(MSN news)

"Alla mina vänner spelar in skivor och det stör mig" -någonting som stör MIG är alla dessa tonårsidoler med jätte egon som vet att det är absolut dem som världen väntat på - det finns inga som helst gränser, servera allt på ett silverfat precis nu! jag har aldrig tidigare hört talas om Robert Pattinson, inte Twilight filmerna heller, är det någonting som går på Disneychannel eller? -klipp dej och skaffa dig ett jobb!

Inga kommentarer: