tisdag 21 april 2009

Bla,bla,bla

Förra lördagen var det grillpremiär, Fläskkotlett och kyckling låg på spjället - Vad gott det var!, min bror och hans fiance var med.

Tyvärr går det inte alltid som man tänkt sej! både HIF och Rangers förlorade. Ta aldrig, aldrig mera rygg på mej! jag är en värdelös tippare som bara spelar bort mina pengar! aldrig mera kommer det publiceras några som helst odds eller tipsförslag på min blogg.

DES undrade någon! ni som känner mej vet att bokstavskombinationen finns i mitt förnamn. Men! faktum är att jag i alla år jag använt ett alias på internet så har jag tagit mina alias från spelare i mitt favoritfotbollslag Nottingham Forest, först kallade jag mej för Stone - efter Steve Stone, det har också varit Pearce - efter Stuart Pearce, och här är det DES - efter Des Walker, så enkelt är det!. Anledningen till att jag inte skrivit mitt namn, person nummer, skostorlek, foto, är att jag helt enkelt tycker att det är irrelevant! - det är inte hemligt.

Nu ska jag cykla iväg på min mors gamla cykel som jag fick igår, jag skall beskära ett äppleträd - sådant tycker jag är roligt!

Inga kommentarer: