tisdag 25 augusti 2009

Feed + Sport

Jag har nu fixat min Feed så nu går det att prenumerera på det som skrivs och visas på min blogg.

Ett internt bråk skakar Manchester United. Brassen Anderson kan tvingas lämna klubben efter att ha grälat med managern Alex Ferguson.
Gammle (34år) Sol Campbell är överens med Sven-Göran Eriksson. Det skriver Daily Mail. Därmed har veteranbacken nobbat anbud från Premier League, Grekland, Holland och Turkiet för att få spela i engelska fjärdedivisionen! Campbells senaste klubbadress var Portsmouth. Han har gjort 73 landskamper och spelade tre EM och tre VM i följd 1996-2006. Efter fyra omgångar leder Notts County League Two.

Före detta Färjestad- och Leksandspelaren Erkki Laine befaras ha omkommit i en båtolycka. Båten han färdades i har hittats sönderslagen. Erkki Laine gjorde 275 poäng på 277 matcher i Elitserien och vann SM-guld 1986 samt 1988. 1981 och -85 blev han skyttekung.

Fotbolls EM damer, Sverige - Ryssland visas på både Tv4 och Eurosport, på Tv4 kommenterar Daniel Kristiansson och Pontus Kåmark på Eurosport vet jag inte, har förgäves försökt få uppgifter då jag tycker detta är en viktig del av upplevelsen. Matchen börjar kl 19.00

Inga kommentarer: