onsdag 21 oktober 2009

Panel.se


Ja! du har läst det här inlägget tidigare, jag har bara uppdaterat det.
Panel.se är en av Sveriges största paneler för marknads- och opinionsundersökningar med över 85.000 medlemmar. Vårt behov av fler medlemmar är starkt, därför behöver vi din hjälp.

Jag är med i panel.se, de utför marknadsgenomföringar, man får ett mail och svarar på X-antal frågor, det tar igenomsnitt ca 5-10 minuter, man blir också belönad för att man svarat på frågorna, hur mycket jag fått sammanlagt vet jag inte riktigt, man kan välja att ta ut belöningen via Trisslotter eller checkar på olika företag bl.a Ginza, H&M mm eller så kan man skänka dem till välgörenhet om man vill det . Panel.se genomför nu en rekryteringskampanj, istället för att jag mailar folk jag känner så lägger jag upp det här på min blogg - om du är intresserad av att delta i Panel.se så maila ditt förnamn + efternamn + mailadress till mej skriv också ordet panel i mailet, min mailadress finner du om du klickar på min profil här på bloggen. Man behöver INTE uppge sitt personnummer. Kom igen! det är kul att svara på frågor!

Viktig information om rekryteringen
En rekryterad person aktiverar sitt medlemsskap genom att svara på en kort undersökning med bakgrundsfrågor, såsom kön, ålder, utbildning etc.
Medlemmar i panel.se måste vara minst 15 år

Maila mej senast 14 november 2009.

Inga kommentarer: