söndag 25 oktober 2009

Idag..

Idag har vi varit en sväng på Överby, Elin köpte skridskor och jag passade på att kolla på kameror, jag var på Elgiganten, Siba och Expert utbudet var ungefär detsamma - priset med! är inne på Canon, jag gillar märket, men just de kamerorna jag ville titta på hade de inte, tror de tillhör förra eller kanske förr-förra årets collektion de kan eventuellt vara ännu äldre.
Vi gick in en snabb sväng på JC - herrejävlar vilka kläder! AC/DC, Kiss och Iron maiden T-shirts, totalt urtvättade och jag tror f-n i mej att de var vrängda!!! och jeans, lappade jeans! när mina gamla T-shirts och jeans såg ut på det viset hade min mor slängt dem för länge sedan! och inte var de billiga heller, de urtvättade vrängda Tischorna kostade närmare 400 spänn!

Nu ska jag gå på hockey, Hanhals kommer på besök till hockey ladan i Grästorp, jag tror det blir en tuff match, Hanhals ska vara riktigt bra, har laddat med några pilsner.

Inga kommentarer: