fredag 30 oktober 2009

Ny kamera!

Jag fick min nya kamera idag, har varit ute och "hårdtestat" den och jag är mycket nöjd, särskillt märks att kameran är utrustad med bildstabilisator och zoomen som gör att jag äntligen kan ta närbilder jag aldrig klarat av förut, nytt för mej är också att jag kan zooma när jag filmar - en funktion jag saknat, särskilt när jag varit på fotboll och ishockeymatcher! jag valde ett paketpris där kamera, ett SDHC 8GB minneskort, kamerafodral, batteriladdare med batterier ingick priset på det här paketet var 2109kr. Jag har varit på bröllop, dop och resor där jag fått deleta kort för att få plats med andra viktigare bilder - nu behöver jag aldrig mera tänka på det, minneskortet ger möjlighet att lagra långt över 2000 bilder det är naturligtvis en trygghet även om det aldrig utnyttjas. Jag rekommenderar www.pixmania.com där jag köpte kameran och siten http://www.prisjakt.nu/.

2 kommentarer:

Todde sa...

Sjyssta bilder igen. Fortsätt med det,så vi kan vara uppdaterade om vinterns ankomst.

Ha´re bra

-DES- sa...

haha ja det lär säkert bli fler bilder nu! och vintern är säkert på väg - det var svinkallt i skogen idag.