onsdag 8 december 2010

3 ni är scheisse!

Jag svarade på några frågor i en undersökning, den handlade om vad jag som konsument tycker och tänker om några olika företag.
Det är så fult gjort, och det återkommer hela tiden i olika undersökningar detta att man inte får några relevanta svarsalternativ, för att gå vidare i undersökningen "tvingas" jag att tycka att vissa företag är någonting som jag inte alls tycker att de är, ja ni ser ju själva på bilden, det beror säkert på en miss och inte blygsammhet att inte alla svarsalternativen är rena superlativ.
Varför är det så här då? själv tror jag att det är utformat så här för att företaget som det handlar om, som i det här fallet 3, ska kunna använda sig av svaren från undersökningen i sin reklam, t.ex "28% av konsumenterna ser vårt företag som ett miljövänligt företag, 20%, förknippar oss med lyx"
-irriterande minst sagt!

Inga kommentarer: