onsdag 20 oktober 2010

Välkommen i loosergänget, Hedman

Att Magnus Hedman inte är den vassaste kniven i lådan visste vi förut (http://dodstrakigt.blogspot.com/2009/06/magnus-hedman-atalad-for-doping.html) men är karln så jävla blåst att han inte anar ugglor i mossen när tv5 vill ha med honom i programmet Kungarna av Tylösand ? eller är det bara ett ensamt ego som söker gemenskap och längtar tillbaka till strålkastarskenet? -säkert både och!



Enligt tidningen Aftonbladet (där jag hämtat denna historia) är Magnus Hedman DJ.



"Han spelar det som ligger på listorna. Han har en väldig kompetens som dj" säger Michael Brinkenstjärna.



Läs den kommentaren igen! Tänk att det finns världar där mainstream och likriktning är lika med kompetens! otroligt, märk genast ut dessa världar med taggtråd och Berlinmur så att jag inte av misstag tassar in i dem.



Hedman är alltså "kändis-dj" på fyllefesten med deltagarna i skandalsåpan ”Kungarna av Tylösand”. "Hedman var ganska risig" säger Joakim ”Jockiboi” Berg. "Han är en rolig och kul kille. Det var vilt. Alla var jävligt packade" säger Nemo Hedén. Enligt Jockiboi var Magnus Hedman långt från toppformen, "Det är inte målvakten som stod i VM i Japan direkt" säger Jockiboi.



Efter kvällen på Gisleparken i Gislaved fortsatte festandet på ett hotell till tidig morgon. "Hedman var en av dem som höll i gång längst, Jag kan dricka mycket och länge men mot Hedman var jag chanslös" säger Jockiboi.


Enligt Michael Brinkenstjäna fick Magnus Hedman inget betalt för kvällen. Däremot väntar "stora pengar framöver"


Läs också den kommentaren en gång till!!! visst låter det som när små elaka ungar lurar ännu mindre ungar att göra någonting jävligt dumt. "du får inget betalt nu, men i framtiden kommer du få jättemycke stålar. Magnus du är sååå kompetent, här ta en öl till, jag bjuder!"


Brinkenstjärna: "Han har velat visa vad han kan och velat få i gång ett snack. Det är många som anammat det och kommer boka honom. Han kan säkerligen kosta mellan 20 000 och 30 000 per kväll. Så pass stor är han och så pass mycket folk drar han"


Aftonbladets Nöjesbladet har sökt Magnus Hedman, som svarar i ett sms: "Inga kommentarer. Jag gick och la mig eftersom min skjuts kom klockan 10. End of story"


Härmed har Herr Hedman sällat sig till ett loosergäng som gärna gör bort sig när media ringer, bestående av bl.a Systrarna Graaf, Leila K, Robinsson-Robban, Linda Rosing, Meral Tasbas och Naken-Janne. Grattis Hedman äntligen har det blivit något av dig!

Inga kommentarer: