torsdag 28 april 2011

Unscramble the words

3 kommentarer:

Jonas Paro sa...

Haha, jag dör av skratt, varför postat så lite senaste dagarna? Har du börjat jobba eller?

-DES- sa...

Jag har haft mycket att stå i, det har varit gott väder så jag har varit med min familj, grillat, cyklat. I går var jag på ögonbottenfotografering i Uddevalla, idag har jag varit och tittat på ett jobb som jag sökt som mättekniker, det verkade jättebra och jag hoppas naturligtvis att företaget väljer mig.

Jonas sa...

Ah, det riktiga livet på andra sidan datorn. Det är det bästa, såklart! Har varit fruktansvärt nice väder senaste veckan, har varit ute jag med, tänker sno den här bilden av dig, hoppas det är OK. Det är bland de roligaste bilderna jag sett hittills...

Hoppas verkligen du får ditt önskade jobb, jag har själv ett ganska dåligt jobb, även om jag gått hemma med garantilön senaste veckorna...