fredag 1 april 2011

Nya 200 kronorssedeln

Japp! Ernst Hugo har fått konkurens om vem som ska pryda den nya 200 kronorssedeln utav självaste Eddie Meduza. Som alla andra som har fått sin nuna på en sedel ska väl även han ha en devis eller ett valspråk på pränt någonstans, vad kan det bli? kanske: Kuken står! -eller- Räva,Räva,Räva,Räva -eller- Män då sa ja dä att har i rå å köppa buil, då har i rå å köppa BLÄNZIN! -eller- Möter jag en gubbe som har fin kostym och hatt, rusar jag fram och vrålar, har du runkat nåt inatt? -eller- Det där gjorde du bra Hitler! -eller- Säg rrrrrunka! -eller- Fan va dä dunkar i plåten Börje, jasså dä va ena fölksamling -eller- Jag har en stor kuk -eller- Jag är bara bäst -eller- Raggarunt -eller Josefiiiin, vill du suga min kuuuk? -eller- Vresa fetta, kärringajävel! -eller- Fruntimmer ska en ha å knulla mä -eller- någonting annat, listan kan ju göras hur lång som helst, men kanske den som ändå skulle passa bäst på en sedel är: Var den grön får du en ny!

1 kommentar:

Jonas sa...

Haha! Det finns bara ett solklart valspråk; "I believe in raewhoth".