tisdag 2 februari 2010

Roulette på Unibet

På Unibets Roulettebord kan man satsa hur mycket man vill på färg, ute på krogarna är inte många som tillåter detta. Den minsta summa man kan spela för är 0,10 Euro (jag har ett gamalt tangentbord och saknar därför denna symbol, skriver E ist) 0,10E är inte mycket, typ en krona va? okey jag har inte heller spelat för att bli rik utan för att jag tycker att det är skoj, och så har jag velat pröva min teori i praktiken. Jag har vid flera tillfällen spelat ett system där jag börjar med att satsa 0,10E på svart(spela alltid på svart) hamnar kulan på svart dubblas min insats, dvs jag får tillbaka 0,20E, hamnar kulan däremot på rött, då dubblar jag min insatts till 0,20E, blir det rött igen dubblar jag åter min insatts till 0,40E, sedan 0,80, 1,60, 3,20, 6,40 ..osv, i teorin blir det ju svart någon gång - MEN ..inte på Unibets Roulettebord! här existerar inga teoretiska lagar inte, jag har vid flera tillfällen spelat enligt mitt system här ovan och varje gång (nästan varje gång) har kuljäveln hamnat på rött säkert 8-9 gånger i rad, hur ofta händer det på ett verkligt roulettebord? -typ aldrig. Unibet - Cheating bastards!

Inga kommentarer: