måndag 18 juli 2011

Jag har problem med datorn


Försökte uppdatera min dator med windows 9, men inte funkar det inte, någonting i nedladdningen gick fel och nu får jag upp meddelanden om att sätta in cd-rom skivan med detta windows 9 och försöka igen (!!!) försökte ladda ner det igen (från en annan källa) men får då ett meddelande att jag har en senare version av windows 9 än den jag försöker ladda ner så det funkar inte heller, önskar att jag var lite mer datanördig så jag orkade lägga ner min själ i att lösa dessa problem. Största problemet är att ett Java script inte körs på den sidan jag gör mina inlägg (javascript.void(0)) Helt strandsatt är jag inte riktigt, jag har ju Malins dator att göra inlägg ifrån - men det är inte riktigt samma sak.

1 kommentar:

Jonas (SEX NOLL TVÅ) sa...

Surt! Tycker att du varit lite mindre aktiv trots det dåliga vädret men hoppas att du får till det, fippla med mobilen brukar inte vara lika effektivt, dock ganska bra om man vill blogga upp en bild man tagit ganska så smidigt. Hoppas verkligen det ordnar upp sig så du kan fortsätta leverera visdomar.