torsdag 7 juli 2011

Idag är vi på High Chaparall

Idag är vi på High Chaparall

5 kommentarer:

Jonas sa...

Hoppas ni hade trevligt! Den där lilla grabben ser minst sagt nöjd ut över att ha ett vapen i handen :-)

-DES- sa...

Vi hade det jättebra, Den lille killen är mina flickors kusin, jag tror inte att han släppte det geväret efter att han fått det i sin hand :)

Jonas sa...

Han var i ert sällskap i alla fall, jag misstänkte det men det hade ju kunnat vara någon helt annan. Kul att det var lyckat, själv tog jag familjen till Naturhistoriska muséet, första gången jag var där, pinsamt. Kollade i alla fall in de siamesiska tvillingarna, ska lägga upp bild på dem i min blogg...

-DES- sa...

Naturhistoriska besökte vi för några år sedan, ett både spännande och lite creepy ställe.

Jonas sa...

Ja, det var lite creepy på sina ställen, barnen blev lite nervösa ibland. Dock spanade de inte in siameserna så värst noga, tur var väl det...