lördag 11 juni 2011

Somewhere in the arctic


7 kommentarer:

Jonas sa...

HA! Jag hittade den på funnypictures häromdagen, tänkte lägga upp den i min blogg vid tillfälle men du hann visst först!

-DES- sa...

-Ha!

Jonas sa...

D'oh! Ser man något kul är det bäst att lägga upp det på en gång. Stackars polarbjörn förresten, att den såg så illa ut i ändalykten.

-DES- sa...

men nu kom den ju rumpen till användning iaf!!!

sesså lägg upp bilden på din blogg nu!

Jonas sa...

Jag hade tänkt ha min blogg Gaga-fri, men får se. Jag hade fram till förra veckan knappt hört människan (eller annan modern musik över huvud taget de senaste åren) men har åkt omkring med radion på i tjänstebilen och då lyckades jag höra henne en massa. (P3, blivit en jävla skitkanal det med).

-DES- sa...

Är DET Lady Gaga? jaja, dina barn börjar nog snart precis som mina att sitta och lyssna på Spotify på datorn och då lär du också få höra på alla dessa artister, vad det nu är de heter Justin Bieber å Lady Gaga å High school musical å allt-vad-dynga-kan-tänkas-heta! Jag håller med dig om P3, själv kallar jag den för invandrarkanalen för de spelar bara rap och soul och world å skit!

Jonas sa...

På 90-talet var P3 jättebra, det kunde spelas bra låtar på dagen, men när reklamradion släpptes fri var det som att öppna en burk med mask, det bara vällde fram en massa skit. Men jag lyssnar sällan på radio, ibland Rockklassiker i bilen, den kanalen har överlag bra musik även om det mesta är så uttjatat. Partille 88 har jag ibland på också, men den är lite väl gammeldags ibland, men den duger.

Ja, det är Lady Gaga, jag har dålig koll på henne men hon är känd för "spännande" klädstil. Jag hoppas att mina barn blir alternativa punkrockers som sin farsa, haha. Men de lär väl revoltera och börja lyssna på dansband. Hur revolterar man annars mot någon som har The Stooges som favoritband?