tisdag 23 november 2010

Köp krigsspel till era barn ...

... eller till dig själv. Det händer att jag spelar datorspel, jag köpte Call of Duty 4, modern warfare när det kom 2007 då funkade det inte på den datorn jag hade då, så jag fick vänta tre år på att få spela det och när jag väl kunde spela detta spel som jag längtat så länge efter att få spela och som jag hört så mycket positivt om, t.ex vilken fantastisk grafik det var, ja då gick jag runt det på en dag eller två, och blev ganska besviken för visst var det fin grafik men jag tyckte inte att det var något vidare bra spel.

Ett spel som jag gillar och som jag spelat mycket på ps2 är Battlefield2: Modern combat, här är ju visserligen inte grafiken i närheten av CoD4 men det är ändå ett jättebra spel, på playstation (som är den enda konsoll jag spelat det på) kan man (på singlemode) byta plats med andra "gubbar" man kan alltså i ett knivigt läge byta läge s.a.s, en bra idé tycker jag.

För några dagar sedan köpte jag Medal of Honor: Airborne (2007, pc) det är precis som Bf2 ett jättebra spel, det var ju inte det svåraste man spelat men det kan verkligen hålla mig engagerad och sysselsatt. Jag köpte det på Rusta det kostade en hundring och det var det helt klart värt, spel som inte är så där jättegamla och ändå hyggliga kan man fynda för riktigt bra priser - ett tips till jul!

Inga kommentarer: