onsdag 8 juli 2009

Cybershopping China

Häng med på cybershopping i Kina!
Här är alla mycket vänliga, språket är inga problem - they spik inglish welly well!
Här i varuhuset KKK finns det mesta. KKK var har jag hört det förut? Släck cigaretterna allesammans - här är det "no smorking" som gäller!

eh! ..lågpris va?

En sån här har jag letat länge efter! - en religionsfri DVD spelare. Ett självklart köp!

Vinköpet var en besvikelse, jag köppte fem - fick en!Titta vilken fin t-shirt, gult är min färg!Kända och pålitliga fabrikat.

Allt spring i affären har gjort mej hungrig. Jag ska testa deras "Bacterium with chicken" - hörde att de snackade om den inne på toa!

oj oj oj - det var starkt! skulle behöva en brandsläckare - men vågar inte dra ur sprinten.Nä måste dra nu! - snabbaste vägen är tydligen genom väggen ..vet jag väll!

Utanför träffar jag på fru Lai, hon har köpt en fin väska som hon ska ha på sin Israelresa - Lycklig resa fru Lai.

Inga kommentarer: