torsdag 20 maj 2010

Rebell Robert

Hade jag varit i Stockholm nu så skulle jag kutat ner till Slussens tunnelbaneperrong för där spelar just nu Rebell Robert, superskön trubadur med massor av pervolåtar, spring, spring era jävla stockholmare!!! ..han började för åtta minuter sedan!

..okey skulle ni ändå inte hinna dit så kan ni träffa honom på samma plats imorgon kl 22:00.

Jag träffade Robert för några år sedan på en gata i Stockholm där han stod och spelade, en glad kille med massor av humor, jag köpte en skiva han gjort "Rått rebell kött" och han signerade den :) egentligen är jag inte alls kinkig med signerade saker, men lite kul är det ju, tidigare hade jag bara en signerad skiva - Rockin' in the country med Wanda Jackson ..fast Rått rebell kött är nog lite vassare ..fast å andra sidan fick jag en kram av Wanda ..det fick jag INTE av Robert :)

Inga kommentarer: