onsdag 10 augusti 2011

En femma på Sverige i 88 minuten

Såg ni matchen Ukraina - Sverige? en rent ut sagt dålig match, då var u21 landslagets match mot Holland mycket mycket bättre, en match som Sverige vann med 3-0 trots att de holländske var bättre bollrullare. I slutet av andra halvlek i Ukrainamatchen fick jag för mig att spela en peng på att sverige nog skulle stå som segrare, på tv såg jag att Unibets odds på sverige då var 5ggr pengarna men som vanligt satt barnen vid den bärbara datorn och när jag fick den så var det problem med ett script så sidan ville inte öppna sig och när den väl gjorde det så stod matchuret på 88 minuter, en femma kan man väl ha och mista tänkte jag så jag satte en femma på svensk vinst med två minuter kvar att spela och fick ett odds på 20 ggr pengarna(liveoddsen ändrar sig hela tiden), dommaren la till 4 minuter och i andra övertidsminuten gjorde Tobias Hysén mål framspelad av Anders Svensson, tack för den!

Inga kommentarer: