tisdag 16 juni 2009

För egen del..

För egen del har det inte hänt så mycket, grejar lite med husvagnen, M vill att vi ska åka till Kolmården och titta på djur - jag är skeptisk men hon har fått med sig barnen på detta - så då blir det väl så. Jag har aldrig varit i Norrköping, någon som har något tips om vad man kan se och göra? Köpte en ny tv antenn till husvagnen som fungerar perfekt, antennförstärkare ingick.

Jag har varit på kalas hos Liam som fyllde två år, jag har varit på skolavslutning - i spöregn - typiskt! barnen bjöd på flera glada sångnummer och på rulltårta med grädde - jättegott!

Alva

Jag har tvättat av husfasaden med högtryckstvätt, den hade fått en vit beläggning, det blev riktigt bra.

Så här såg väggen ut innan jag tvättade av den!

Så är avtalet klart mellan Saab och Koenigsegg (vilket jävla namn!) vad säger man? -hå hå ja ja! jag har svårt att se en framtid för vår gamla bilfabrik, känns som att Dinky toys hade varit en bättre samarbetspartner. Norska playboys med oljepengar - fy fan!

Nu ska jag ta en kall öl och titta på fotboll.

Inga kommentarer: