torsdag 8 december 2011

Tur att man inte är pseudokändis

Tur att man inte är pseudokändis, de råkar alltid så illa ut, pseudokändisar måste vara de människor som har mest otur i hela världen. Carolina Gynning som väl egentligen inte längre är någon riktig pseudokändis utan uppgraderats till en riktig kändis (man säger ju inte Big Brother längre före hennes namn) har rest med sin mamma till Florens. Följande är en förkortad text ur Aftonbladet.
– Igår sa det bara pang! Först vaknade jag på natten och hade jävligt ont i halsen, gravidillamående och halsont är inte en bra kombination kan jag säga. Så från 09.00 igår till 21.00 på kvällen så spydde jag. Jag trodde banne mig att jag skulle dö ett tag, skriver Gynning på sin blogg. Mamman fick ringa barnmorskan i Sverige - som ordinerade vätskeersättning.
Herregud, stackars människa! Aftonbladet skriver att "de första månaderna av hennes graviditet varit påfrestande", så det kan ju inte ha kommit som en blixt från klar himmel att hon var gravid och att det mera är regel än undantag att man kan må dåligt och vara illamående under sin graviditet. Aftonbladet avslutar sin artikel med att citera Gynning: "I dag är jag så himla trött. Min kropp är helt matt. Hoppas verkligen att jag överlever flygresan hem".
-annars lär vi väl få läsa även om detta i Aftonbladet!!! Tur ändå att blaskor som Aftonbladet existerar så att vi inte glömmer bort alla gamla pseudokändisar.

Inga kommentarer: